wtorek, 2 lipca 2013

RUNDA TRZECIA MIDLAND 30/06/2013

To były wspaniałe zawody. Dla kibiców, organizatorów i zwycięzców...niestety nie dla mnie :(
   Trzecia runda Mistrzostw Irlandii odbyła się w malowniczym miejscu, zupełnie innym klimacie do jakiego byłem przyzwyczajony. Organizatorzy po raz pierwszy stworzyli dla nas odcinek w lesie.Bardziej przypominał rajdowy odcinek specjalny. Przy zapoznaniu z trasą już wszyscy wiedzieli że będzie piekielnie szybko a zwłaszcza piersza część odcinka.Niespotykanie równa nawierzchnia, śliska i zdradliwa.
Druga część już bardziej kręta z czego byłem zadowolony ;)
   Obsada była bardzo wysoka. 44 zawodników w swoich maszynach przystąpiło do pierwszego przejazdu na czas. W mojej klasie aż dziesięć samochodów!!!


   Okazało się że mój czas nie jest najgorszy, dziewiąte miejsce w klasie i tylko dwie sekundy do ósmej pozycji. Zapowiedziałem walkę podczas drugiego przejazdu.
Z samochodem było wszystko w porządku. Po przerwie na posiłek przystąpiliśmy do przejazdu numer dwa.
Miałem w sobie wielką wolę walki i chciałem bardzo poprawić swój czas bo wewnątrz siebie czułem że mogę być lepszy i pojechać szybciej.   Pierwsze okrążenie przejechałem bez błędów.Rozpoczynająć drugie okrążenie poczułem się jeszcze pewniej. Było bardzo szybko podczas pokonywania szybkich zakrętów w leśnej partii.
   Niestety lewy tył samochodu uderzył w skarpę przy pełnej prędkości...rolowanie trwało może sekundę i znów stałem na kołach. Auto nawet nie zgasiło silnika, wrzuciłem pierwszy bieg i chciałem jechać dalej.
Niestety w lewym przednim kole coś blokowało i dźwięk wydobywający się nie wróżył niczego dobrego.

   Jakoś dotarłem do strefy serwisowej. Okazało się że uszkodziłem również chłodnicę.
Dla mnie niestety w tym momencie zawody się skończyły.



Można gratulować organizatorom i kibicom, których nie brakowało bo w końcu można było dla kogo jeździć.Pogoda również dopisała i gdzyby nie mój wypadek to mógłby być również wspaniały dzień dla mnie mimo tego że nie walczyliśmy o podium w klasie przy tak wysokiej stawce.
   Teraz czas na odbudowe auta...
...Trzymajcie kciuki :/

http://www.youtube.com/watch?v=wrtijV8FZQU&feature=youtu.be

Dzięki dla Adama i Grzesia oraz Etshirt.ie oraz Beautyline Carrigtwohill za wsparcie ;)


Brak komentarzy: