poniedziałek, 29 września 2008

CORK 20 INTERNATIONAL RALLY


Jest to rajd asfaltowy,a ja raczej za tego typu imprezami nie przepadam.Wolę szutrowe odcinki i autocross gdyż jest więcej "akcji".
Muszę przyznać ,że byłem bardzo mile zaskoczony organizacją i łatwym dojazdem na odcinki.Pogoda nie dopisała w drugi dzień zawodów gdyż rano padał deszcz,ale chyba przez opady moglismy zobaczyć jak kierowcy radzą sobie na sliskiej nawierzchni:)Ale pierwszoplanową rolę dla mnie odgrywał fakt że pojawiła się na oesach po raz pierwszy CORSA SUPER 2000!!!(zdjęcie powyżej) Jak mogłem się spodziewać kierowca który ten samochód prowadził nie"wycisnął" z niego potencjału którym to auto dysponuje.Brawa dla organizaorów i oby więcej takich rajdów w Cork.Oczywiscie dużo dużo więcej zdjęć w mojej galerii.

Brak komentarzy: