poniedziałek, 29 września 2008

VI ROZMOWY NIE KONTROLOWANE





Jak obiecałem tak piszę o Rozmowach (nie)kontrolowanych w których brałem udział jako gość specjalny.Całe spotkanie organizuje pan Piotr Słotwiński http://www.piotrslotwinski.blogspot.com/:)


Oprócz mnie gośćmi specjalnymi byli również Pan Przemysław Szczepaniuk,Anna Ziarniewicz i


Adam Łyczakowski.


Bardzo jestem zadowolony z przebiegu spotkania i zadawanych mi ptyań.Ciesze się również z faktu iż moje starty są postrzegane bardzo pozytywnie wśród osób biorących udział w rozmowach jak i opinie ludzi które zostały przekazane za pomocą poczty elektronicznej.


Oczywiście poruszane zostały luźne tematy i wszystko to co związane jest z naszym pobytem w Irlandii.Z mojej strony chciałbym podziękaować organizatorowi za wyróżnienie mojej osoby w charakterze gościa specjalnego.A uczestników rozmów jak i państwa zapraszam na zawody autocrossowe z moim udziałem już niebawem:)

więcej na

Brak komentarzy: